Community Team: Opisz krótko fabułę NFS Carbon. Co jest jej główną treścią?
Larry LaPierre: W NFS Carbon nasz bohater z NFS Most Wanted wraca do rodzinnego Palmont City, tam uświadamia sobie jak wiele się zmieniło. Nasz bohater został wrobiony w wyścig, który nie poszedł tak jak powinien – rywale z konkurencyjnych gangów streetracerów przejeli władzę. Rozwiązanie jest tylko jedno – wyścigi.
Bitwa o władze w mieście nabierze rozmachu, kiedy wyścigi przeniosą się do kanionu.
CT: Jak duże są różnicę między NFS Carbon a NFS Most Wanted i Underground’ami?
LL: NFS Carbon to niebezpieczeństwo nielegalnych wyścigów, doprawione wyścigami w kanionach.
CT: Lokalizacje odgrywały wielką rolę w poprzednich częściach gry. Co możesz powiedzieć o świecie NFS Carbon?
LL: NFS Carbon rozgrywa się w Palmont City. Czuć tam atmosferę zachodniego wybrzeża połączoną z blaskiem Las Vegas, a to wszystko umieszczone zostało na wzgórzach Kalifronii. Mieszanka ta jest energetyzująca, kolorowa i pełna życia.
CT: W NFS Carbon powraca drift. Co zmieniło się w mechanice jazdy driftu od tego co widzieliśmy w NFSU2?
LL: Jesteśmy bardzo podekscytowani tym, że przywracamy drift. Płynne pokonywanie zakrętów w tym trybie daje wielką frajdę. Postanowiliśmy także dopracować system punktujcy.
CT: Co możesz powiedzieć o samochodach i możliwościach tuningu w NFS Carbon?
LL: Tegoroczny wybór modeli jest naprawdę wspaniały – od Tuner i Muscle na Exotic Cars kończąc. Każde auto jest wyjątkowe, a tą wyjątkowość możemy jeszcze bardziej wzmocnić poprzez całkowicie nowy system tuningu – Autosculpt.
CT: Ah, Autosculpt. Nie mogłem doczekać się kiedy o tym porozmawiamy. Powiedz mi jeszcze coś o trybach gry w nowym NFS’ie.
LL: Będzie ich bardzo dużo. Circuit, Sprint i Speedtrap oraz nowe Canyon Duel, Canyon Race, Drift , Canyon Drift, Time Trial oraz wiele innych o których porozmawiamy innym razem.
CT: Podsumowując, co najbardziej ekscytuje Cię w NFS Carbon?
LL: Jedna rzecz? Jeśli miałbym wybrać tylko jedną rzecz to będzie to Carbon Duel. To niesamowite emocje, kiedy pędzisz w kanionie próbując dogonić prowadzącego przeciwnika. Najmniejszy błąd i niestety lecisz przez barierki, a twoje auto zamienia się w stertę metalu.